본문 바로가기
낡은 오르골/애니메 OST

Darker Than Black -흑의 계약자- OST- deadly work

by KaNonx카논 2012. 4. 12.
반응형

 

 

 

 

 Darker Than Black -흑의 계약자- OST- deadly work

 

 

Deadly Work

作詞 : James Wendt

 

唄 : James Wendt

 

Darker than BLACK
『Deadly Work』

 

 


Come give me the poison
독을 가져와줘

 


Come give me attention
나를 신경써줘

 


An emptiness I feel
공허함을 느끼고 있어

 


I work for an angel
나는 천사를 위해 일하고 있어

 


I looked for a savior
그리고 그 공허함에서 구해줄

 


by emptiness I bleed
구세주를 찾고있어

 


As a curse I've been deceived
속은 것에 대응할 저주로서

 


Like a fool I would believe
내가 믿고 있는 바보처럼

 


As a curse I've been deceived
속은 것에 대응할 저주로서

 


Like a fool I would believe
내가 믿고 있는 바보처럼

 


-

 


I'm missing all the feelings
모든 감정을 잃어버렸어

 


Everything is lost
아무것도 없어

 


As I slowly fade away inside myself
나는 자신 속에서 천천히 지워갔어

 


I don't know where to go
어디로 가야할지 모르겠어

 


Don't know where to go
어디로 가야할지 모르겠어

 


It's a deadly work
이건 죽을 거 같은 일

 


And a deadly look
그리고 죽을 거 같은 표정

 


And I will never crack a smile
나는 결코 웃지않아

 


As long as I'll be here for this deadly work
여기서 이렇게 죽을 거 같은 일을 하고 있는 한

 


with deadly look
죽을 거 같은 표정과 함께

 


And I will never crack a smile
나는 결코 웃지않아

 


As long as I'll be here for this sadly work
여기서 이렇게 슬플 거 같은 일을 하고 있는 한

 

 

-

 


Come give me the poison
독을 가져와줘

 


Come give me attention
나를 신경써줘

 


An emptiness I feel
공허함을 느끼고 있어

 


As a curse I've been deceived
속은 것에 대응할 저주로서

 


Like a fool I would believe
내가 믿고 있는 바보처럼

 


As a curse I've been deceived
속은 것에 대응할 저주로서

 


Like a fool I would believe
내가 믿고 있는 바보처럼

 


I work for an angel
나는 천사를 위해 일하고 있어

 


I've been deceived
내가 속아왔던 일들에 대해

 


I've been deceived
내가 속아왔던 일들에 대해...

 


 

 

 

 

14-deadly-work.zip

 

 

반응형

댓글