본문 바로가기
낡은 오르골/애니메 OST

킬라킬kill la kill 'i want to know'

by KaNonx카논 2014. 6. 20.
반응형

 

 

 킬라킬 kill la kill 'i want to know'

 

 

 

You're alone in the rain
네가 빛 속에 혼자 있을 때


Been thinking of you
나는 네 생각을 하고 있었어


You can't stop your tears
너는 눈물을 멈출 수 없었지


When you stayed with me just before
나와 함께 있을 때 너는 울고 있었어


I want to know
나는 알고 싶어


Do you love me?
나를 사랑하니?


How long you had to wait for me
너는 나를 위해 얼마나 기다려온걸까


You can't think of yesterday
너는 지난날들을 생각하지 못해


I got in a fight
나는 싸우게 됐어


When you saw me
네가 나를 보게 된 순간


but I couldn't talk and sprawled out on the floor
나는 바닥에 누워 아무 말도 할 수 없었고


So it's too late
너무 늦어버린 거야


Oh girl, How can I speak with you?
오, 내가 어떻게 너와 말을 할 수 있을까?


If you could hear my secret
만약 네가 나의 비밀을 들을 수 있다면


Now I really want to talk
나는 지금 정말로 너와 이야기를 하고 싶어


It's a shame
정말 안타까워


But, did you know?
하지만, 알고 있니?


There's a way that you can find what you seek
네가 원하는 걸 찾을 방법이 있어


You'll be stronger for real...
너는 정말로 강해질 거야...


You're alone in the rain
네가 빛 속에 혼자 있을 때


Been thinking of you
나는 네 생각을 하고 있었어


You can't stop your tears
너는 눈물을 멈출 수 없었지


When you stayed with me just before
나와 함께 있을 때 너는 울고 있었어


I want to know
나는 알고 싶어


Do you love me?
나를 사랑하니?


How long you had to wait for me
너는 나를 위해 얼마나 기다려온걸까


You can't think of yesterday
너는 지난날들을 생각하지 못해


I got in a fight
나는 싸우게 됐어


When you saw me
네가 나를 보게 된 순간


but I couldn't talk and sprawled out on the floor
나는 바닥에 누워 아무 말도 할 수 없었고


So it's too late
너무 늦어버린 거야


Oh girl, How can I speak with you?
오, 내가 어떻게 너와 말을 할 수 있을까?


If you could hear my secret
만약 네가 나의 비밀을 들을 수 있다면


Now I really want to talk
나는 지금 정말로 너와 이야기를 하고 싶어


It's a shame
정말 안타까워


But, did you know?
하지만, 알고 있니?

 

There's a way that you can find what you seek
네가 원하는 걸 찾을 방법이 있어


You'll be stronger for real...
너는 정말로 강해질 거야...

 

 

반응형

댓글