본문 바로가기
낡은 오르골

▶Play 'Cynthia Harrell - I am the Wind'

by KaNonx카논 2012. 5. 23.
반응형

 

 

 

 'Cynthia Harrell - I am the Wind'

 

 

 

just like the wind


I've always been


driftin' high up in a sky that never ends


through thick and thin


I always win


cause I will fight both life and death to save a friend

 

 

그저 바람처럼
언제나 끝도 없는 저 하늘로 높이 떠다니고 있네요
그 어떤 경우에도, 질수는 없어요
친구를 구하기 위해, 삶과 죽음을 걸고 싸우기 때문이죠

 

 


I face my destiny


everyday I live


and the best in me


is all I have to give

 

 

내가 살아가는 매일매일마다
운명과 마주 대하죠
내가 할 수 있는 최선은,
주어야 할 모든 것을 주는 것

 


Just like the sun

 

그저 태양처럼

 


when my day's done


sometimes I don't like the person I've become

 

나의 시간이 끝났을 때,
그때엔 내가 이런 몸이었던 것을 증오하게 될지니

 


is the enemy within


or a thousand men?


should I walk the path


of my worse or better half?

 

 

내 안의 숨겨진 적인가
아니면 일천명의 사람들인가?
내가 이야기한 길을 걸어야 하는가
여기서 돌아서는 것이 좋은가?

 


is someone testing me


everyday I live?


well,the best in me


is all I have to give

 

 

그 누군가가 내가 살아가는
매일같이 나을 시험하는지
내가 할 수 있는 최선은,
주어야 할 모든 것을 주는 것

 


I can't pretend


I am the wind


and I don't know if I will pass this way again

 

 

더이상 숨기고 싶지 않아요
나는 바람
그리고 내가 이 길을 또다시 걸어가게 될 지 알수가 없어요

 


all thing must end


good-bye my friend


think of me when you see the sun of feel the wind

 

 

모든 것에는 끝이 존재하는 법
안녕히 나의 친구여
태양이 떠오를 때, 불어오는 바람을 느낄 때면
날 기억해 주렴

 


* I am the wind I am the sun
and one day we'll all be one

 

 

난 바람, 나는 태양
우리 언젠가는 하나가 되리라

 

 

Image by.pixiv-25512875_p9

 

반응형

댓글