본문 바로가기
낡은 오르골/애니메 OST

도쿄구울√A OST- Glassy sky

by KaNonx카논 2016. 3. 26.
반응형

 

 

 

 도쿄구울√A OST- Glassy sky

 

 

 

How many days have passed like this?
얼마나 많은 날들이 이렇게 지나가버린 걸까?

 

This city the crowd is fading, moving on
이 도시의 군중들은 사라지고, 떠나가

 

I sometimes have wondered where you've gone
나는 가끔 네가 어디로 떠나버린 건지 궁금해하곤 해

 

Story carries on... Lonely, lost inside
이야기는 계속 돼... 외롭게, 길 잃은 그 안에서

 

I had this dream so many times
난 이 꿈을 매우 여러번 꾸었어

 

The moments we spent has past and gone away
우리가 함께 했던 순간들은 지나가고, 사라져버렸어

 

Could there be an end to this, What I'm feeling deep inside
내가 마음속 깊숙이 느끼는 이것을 끝낼 수 있을까

 

You know there's no looking back
넌 되돌아볼 수 없다는 걸 알고있어

 

 

 

 

Glassy sky above,
투명한 하늘 위

 

As long as I'm alive, You will be part of me
내가 살아있는 한 넌 나의 일부분이 될 거야

 

Glassy sky, the cold, The broken pieces of me
투명한 하늘, 차갑게 식어버리고, 부서진 나의 조각들

 

 

The mystery of it I recall
내가 회상하는 몇몇 진실의 미스테리는

 

Suddenly the truth will change the way we fall
우리가 추락하는 방향을 바꾸어버리지

 

I didn't wanna hurt you, hope you know
난 너를 다치게 하고싶지 않았고, 그걸 알아주길 바라

 

Empty promises, shattered dreams of love
텅 빈 약속들과 산산조각난 사랑의 꿈들

 

Sometimes I wonder what's beyond
가끔씩 난 그 뒤에 무엇이 있을까 궁금해해

 

I tried many times to make it up to you
나는 너와 화해하기 위해 수없이 노력했어

 

Can somebody tell me what to do?
누군가 내게 뭘 해야 하는지 말해주겠어?

 

Thought we're meant to be
우린 인연이라고 생각했었지

 

There's no going back
되돌릴 방법은 없어

 

Time has already come
시간은 벌써 다가왔어

 

Sun is gone and no more shadows
태양은 사라졌고, 더 이상 그림자도 없어

 

Can't give up I know and this life goes on up, it's true
포기할 수 없다는걸 알고, 이 삶이 계속될 거라는 것도 사실이야

 

I'll be strong, I'll be strong 'til I see the end
난 강해질 거야, 내가 끝을 볼 때까지

 

 

 

Glassy sky above,
투명한 하늘 위

 

As long as I survive, You will be part of me
내가 생존해있는 한 넌 나의 일부가 될 거야

 

Glassy sky, the cold, The broken pieces of me
투명한 하늘, 차갑게 식어버리고, 부서진 나의 조각들.

 

Glassy sky above
투명한 하늘은

 

Covers over me, over me...
끊임없이 내 위를 덮네...

 

 

 

-

 

반응형

댓글