본문 바로가기
낡은 오르골/Pop MUSIC

eric clapton - tears in heaven

by KaNonx카논 2018. 2. 9.
반응형

 

 eric clapton - tears in heaven

 

 

Would you hold my hand if I saw you in heaven?
너는 내 손을 잡아주겠니 내가 천국에서 너를 본다면

 

Would you help me stand if I saw you in heaven?
너는 내가 일어설 수 있도록 도와주겠니 내가 천국에서 너를 본다면

 

I'll find my way through night and day
나는 나의 길을 찾을 거야 밤낮 없이

 

'Cause I know I just can't stay here in heaven
왜냐하면 나는 알고 있으니까 내가 여기 천국에 도저히 머무를 수 없다는 것을.

 


Time can bring you down
시간은 사람을 좌절시킬 수 있고

 

Time can bend your knees    
시간은 사람을 무릎을 꿇게 할 수 있고

 

Time can break your heart
시간은 사람의 마음을 찢어지게 할 수 있어

 

 


(Time can) Have you begging, "Please."  Begging, "Please."

(시간은) 사람을 구걸하게 할 수 있지 '제발'(이라는 말까지 나오게).

 

Beyond the door there's peace, I'm sure
저 문 너머에는 평화가 있을 거라고 나는 확신해.

And I know there'll be no more tears in heaven
그리고 난 알고 있어, 천국에는 더 이상의 눈물은 없을 거라는 것을

 

 


BGM정보 : 브금저장소 - http://bgmstore.net/view/YPyex

 

 

-

 

 

반응형

댓글